non la trovo più!
se è un doppione la togliete per piacere?
Fra Buffalo e qua faccio un pò di casino
Di sicuro la conosciamo!
http://macombcountymi.gov/peregrine/Falcon_Cam.asp

da Nightowl:
Horus & Hathor have now got four more eggs (cam now up and running again) the only concern now is a grand firework display that will be held just at the time the eggs are due to hatch, and there are some worries for the chicks if they do indeed hatch by then. I feel so sad for this beautiful pair, they had no luck last year after laying two lots of eggs, and this will be their second attempt this year.
I don't somehow manage to get pictures from this cam...maybe someone els will be luckier than me.
Will all this nail biting never end................am keeping fingers (and everything else) crossed, hoping that things will be OK for H & H.
Se ho ben capito le prime tre deposte in marzo non sono andate a buon fine...
Speriamo in queste!!
Anche lo scorso anno questa coppia ha avuto problemi.
Ma andrà meglio!!!
:D :D :D :D




link alla storia spiegata per bene!
http://macombcountymi.gov/peregrine/index.htm
Ma sono i genitori di Alexa...
Ora forse ci sono, in aprile era nato un pullo, ma non ce l'ha fatta,
Ecco perchè mi sembrava un doppione...forse la guardavo in aprile


