Pagina 4 di 93
Inviato: sab gen 23, 2010 2:36 pm
da Mariabi
:D :D Hi Nora, :D :D here they are :!: :!: All presents! the new breeding season is coming :D :D
Inviato: lun gen 25, 2010 11:27 am
da Gabbiano
Inviato: mar gen 26, 2010 10:02 am
da Gabbiano
Inviato: mer gen 27, 2010 8:20 am
da Mariabi
Inviato: gio gen 28, 2010 1:09 pm
da Nora
The cam at
Tilburg is back online :D

Inviato: gio gen 28, 2010 1:13 pm
da Nora
Nijmegen:
Last night Mariken slept in the nestbox

Inviato: gio gen 28, 2010 1:21 pm
da Nora
Zwolle:
Harco calling Germa
:D
Inviato: gio gen 28, 2010 1:30 pm
da Nora
AEB:
Abe in the nestbox and Bea on the ledge

15 seconds later both in the nestbox
:D
Inviato: gio gen 28, 2010 1:39 pm
da Nuri945
WOW!!!!!

Inviato: ven gen 29, 2010 9:07 am
da Gabbiano
Inviato: ven gen 29, 2010 9:11 am
da Gabbiano
Inviato: ven gen 29, 2010 10:46 am
da Gabbiano
Inviato: dom gen 31, 2010 10:40 am
da Gabbiano
Inviato: dom gen 31, 2010 4:03 pm
da Gabbiano
Inviato: dom gen 31, 2010 11:58 pm
da Gabbiano